I. ČO U MŇA NÁJDETE … :o)

VÍTA VÁS

001ANGEL’S

Milí moji anjeličkovia,

keď som zakladala v lete tento blog Angel’s, ani som  netušila, že by mohol byť tak obľúbený … veľmi ma to teší a dáva mi to silu k ďalšej tvorivej práci pre Vás :)

Ďakujem Vám         Vaša ANGIE :)

OZNAM …

NOVINKA…

Rada by som Vás

 privítala na mojej novej

stránke venovanej  anjelom, liečeniu, vešteniu

a všetkým veciam medzi nebom a zemou.

NEW ANGEL’S

Ďalšou novinkou je aj ANGEL’S e-shop …

ANGEL´S – E- SHOP

Kontaktujte ma na tento e-mail: anjeli.liecenie.vestenie@gmail.com

alebo na čísle O2 : +421 903 428 052

Čo u mňa nájdete …

0.ÚVOD …

  1. ANJELI NA KAŽDÝ DEŇ :)
  2. ANJELSKÁ VEŠTBA :D
  3. Angel Reading
  • TRI  HUDOBNÉ VIDEÁ

Text piesne:   SPARKLING ANGEL

000. CENNÍK SLUŽIEB

  • Aké služby ponúkam … ?
  • Kde sa môžete objednať … ?
  • Ordinačné hodiny …

01. APOTEKARIUM

    • 01. 1  APOTEKARIUM – Liečenie
    • 01. 2  APOTEKARIUM – Liečivé účinky ovocia a zeleniny
    • 01. 3  APOTEKARIUM – Aromaterapia
    • 01. 4  APOTEKARIUM – Aura  Soma
    • 01. 5  APOTEKARIUM – Bachová kvetová terapia
    • 01. 6  APOTEKARIUM – Čaje

1. Anjeli a Ja – témy pod názvom:

 

  • Angeológia
  • Anjeli v tradičnom chápaní
  • Náuka o anjeloch
  • Existencia anjelov
  • Rôzne názory
  • Anjeli pôvod a hierarchia
  • Podstata anjelov
  • Vláda anjelov
  • Svetlo a tma
  • Začalo sa to stvorením
  • Šechina
  • Zrod anjelov i ľudstva
  • Vojna anjelov
  • Pád človeka
  • Chóty anjelov
  • Rodokmeň anjelov strážnych
  • Kalendár anjelov strážnych
  • Prvá triáda - Serafíni, Cherubími, Tróny
  • Druhá triáda – Mocnosti, Cnosti, Sily
  • Tretia triáda – Kniežatstvá, Archanieli, Anjeli
  • new1 1a-new5TEST – (podľa Doreen Virtue, Ph.D. – autorky knihy „Earth Angels“) +
  • *VYSVETLIVKY  k TESTU  ANJELSKÉMU
  • “ANJELSKÉ KARTY” od Doreen Virtue, Ph.D. – link, stačí si len naň kliknúť …
  • KTORÝ  JE  VÁŠ  ARCHANJEL … ???
  • Ako komunikovať s “Anjelmi” … ???
  • Anjelska abeceda – Tébska
  • Na ďalších článkoch k témam priebežne pracujem …

wicca8 2. Duchovia a Ja

  • Viera v duchov
  • Videá o duchoch
  • Strašidlá, prízraky a duchov
  • Poltergeist z Wiki…, slobodnej encyklopédie
  • Zvyčajné prejavy
  • Charakteristika a pokusy o vysvetlenie
  • Poltergeist jeden z javov
  • Príbehy ľudí
  • Medzi nebom a zemou – Existuje poltergeist???
  • John Edwards – Médium na cestách
  • Na druhej strane života
  • NOVÉ Mŕtvy žijú ďalej
  • Cirkev prejavila záujem
  • Opona medzi svetmi pootvorená
  • Zvuk i obraz zo záhrobia
  • Volanie zo záhrobia
  • new1Minúta ticha
  • Diskusia

3. Mágia

  • NOVÉ… Mágia z Wikipédie
  • Mágia – Okultizmus – Etymológia
  • Pôvod – Legendy – Fakty
  • Mágia podľa antropológie
  • Mágia a Veda
  • Mágia a náboženstvo
  • Mágia v animizme a prírodných kultúrach
  • Mágia a antické náboženstvá
  • Staroveký Egypt
  • Grécko a Rímska ríša
  • Magický koncept – Magická prax
  • Základné techniky a delenia
  • Magické tradície
  • ANIMALIZMUS – OKULTIZMUS – ŠAMANIZMUS
  • TEURGIA – Kresťanská, Ezoterická, Židovská, Hermetická
  • Čarodejníctvo – Staroveký blízky východ a Stredomorie i v Kresťanskej Európe
  • Hony na čarodejnice
  • Čarodejníctvo v modernej dobe, literatúre, kulty
  • Kúzelník (umelec)
  • Amulety :)
  • Mágia sviečok
  • Ďalšie články Vám pripravujem :)…

4. Pávie oko – Príbehy osudu …

NOVÉ
 
 

  • Páv

  • Pávie    perie

  • SÚŤAŽ  o NAJKRAJŠÍ SKUTOČNÝ PRÍBEH …

 

5. Poradňa a Kontakt

NOVÉ
 

Tu Vám ANGIE72 rada poradí … :D

6. REIKI

  • Čo znamená Reiki … ???

Článok o reiki …

Ďalšie články Vám pripravujem …

7.Relaxačná hudba – videá

  • +   NOVÁ HUDBIČKA  :)

angel030

 
 

8. Tarot a Ja – iné metódy veštenia

·         Niečo o Tarote z Wiki
·          Štruktúra Tarotu
·          Veľká arkána
·          Malá arkána
·          TAROT – Nástroj na sebapoznanie
·          Karty hovoria pravdu
·          Sám sebe veštcom
·          Učebnica ezoteriky
·          Ezoterika
·          Slovník
·          Ezoterický slovník od A do Z
·          Výklad Tarotu
·          Veľká arkána môjho Tarotu s vyobrazení
·            NOVÉ…    Malá galéria kariet
KYVADLO – áno či nie  ???
Biodiagnostika – Bio Kyvadlo

          9. VEŠTIAREŇpawicon8




Vyhlasujem súťaž o najzaujímavejší skutočný príbeh … (jeho obsah nechávam na Vás ) … príbehy prosím píšte  do témy „PÁVIE OKO“ a to také, ktoré Vám privial osud či život, o komunikácii  i stretnutiami s anjelmi či duchmi atď …      Najkrajší príbeh odmením  „Veštením cez skypefón  alebo vlastnoručne vyrobeným anjelikom – ochranný amulet, ktorý bude  naladený len pre Vás… “

Súťaž začína dňom 18.05.2012 a bude pokračovať do odvolania … pravidelne posledný deň v mesiaci vyberiem „šťastlivca“ a jeho meno bude uverejnené ako  v téme „Pávie oko“, tak v spodnej časti na hlavnej stránke 001ANGEL’S „Čo u mňa nájdete…“ (Šťastlivca prosím, aby sa mi potom ozval písomne v téme “Poradňa – Kontakt” a napísal mi či s veštením súhlasí, tam si dohodneme aj termín veštenia).

Vaša ANGIE    ……………………………………………………………………………………………

10. ZDROJ

Zdroje čerpania … :)

Prajem Vám príjemné čítanie i relax :)

Vaša ANGIE72

  • Ďalšie články Vám pripravujem :)…
 
 
 

MILA STELA ZO SPOLOCNOSTI MONEO, PREPACTE ALE NEPACI SA MI, ZE STE SI DALI REKLAMU NA MOJ BLOG 001ANGELS.WORDPRESS.COM – TENTO BLOG SI TVORIM, VENUJEM SA MU A NIE JE FER, KED “ODTRHAVATE OVOCIE BEZ STAROSTLIVOSTI A PRICINENIA” … JE TO TRAPNE …

 BUDETE SI MUSIET NAJST INY “PLODNY STROMCEK” :)

26 thoughts on “I. ČO U MŇA NÁJDETE … :o)

  1. Ahoj, v rámci našich životných ciest, ktorých je naplánovaných najmenej pätnásť , koľko si veštením schopná otvoriť ? jednu – dve, tri ? Divím sa, že Ty používaš slovo ” Náhoda”. Pekný deň i prajem, Javgo.

    • AJOOOJ MILY JAVGO, POTESILA MA TVOJA REAKCIA :D … SAMOZREJME, ZE V MOJOM PRIPADE NEJDE O „NAHODU“, NO CHCELA SOM TYM SLOVOM VYJADRIT, ZE NEBUDEM UPREDNOSTNOVAT ZNAMEHO ALEBO NEJAK INAK OVPLYVNOVAT VYBER „STASTLIVCA“… JE JASNE, ZE MOJE „JA“ VYBERIE TOHO SPRAVNEHO KANDIDATA :) A ABY TO BOLO FER, JEHO MENO BUDE UVEDENE NA UVITACEJ STRANKE – MNOOO A UZ JE POTOM NA NOM, CI SA MI OZVE A BUDE SUHLASIT S VESTENIM… :D
      A TERAZ K TVOJEJ OTAZKE … MNOOO MILY JAVGO, KEDZE MAME COSI SPOLOCNE…, NEMUSIM TI PISAT, ZE NIE VZDY MOZEME „POMOCT“ AKOBY SME CHCELI … JA SI NA URCITE UKONY PYTAM POVOLENIE A NIE VZDY HO AJ DOSTANEM … JE TO ROZNE, PRI NIEKOM MAM MOZNOST MU OTVORIT VIAC „OKIEN“ A PRI DALSOM MENEJ A STAVA SA, ZE AJ ZIADNE… UZ SA MI STALO, ZE HNED NA ZACIATKU SME DOSTALI ZAMIETNUTIE A TEN CLOVEK MUSEL PRIST KU MNE NESKOR … JA NEROBIM NIKDY NIC NA SILU, NO UZ SOM ZAZILA VYKLAD, KTORY TRVAL OD NEJAKEJ SIEDMEJ VECERA TAKMER CELU NOC … BOLO TO PRE MOJHO KAMARATA, ALE TO BOLO NEUVERITELNE, CO VSETKO SME VYRIESILI , AJ SME SI POPLAKALI … BOLO TO UZASNE … A MOJIM DALSIM VELMI SILNYM ZAZITKOM BOLO, KED SOM TAROTOM UPRAVOVALA PRIESTOR KRAJCIRSKEHO SALONU MOJEJ TETY, KTORY BOL POZNACENY UMYSELNE ZLYM NASTAVENIM – Feng Shui. TAM SOM SA VYCERPALA NA NIEKOLKO MESIACOV … BOLO TO MOJE PRVE UPRAVOVANIE PRIESTORU TYMTO SPOSOBOM, ALE STALO TO ZA TU NAMAHU… TERAZ SA IM DARI A SU V TOM PRIESTORE STASTNE A ZAKAZNICI SA TAM CITIA TAK DOBRE, ZE NECHCU ANI ODIST… :D ALE STALO MA TO VELA SIL A ENERGIE, POTOM SOM JU DOBIJALA NESKUTOCNE DLHYM SPANKOM… TAK…, AK BY SI CHCEL VEDIET VIAC, KLUDNE OSLOV INKU A TA TI DA NA MNA CISLO … I JA BY SOM RADA S TEBOU NADVIAZALA KONTAKT…ZAUJIMAJU MA TVOJE DANOSTI … :D
      KRASNY DNIK TI PRAJEM – ANGIE :)

      • Ahoj Angie.
        Tvoja stránka priťahuje ako magnetka. Chcem tým povedať, že nielen že je zaujímavá, ale je aj pútavo spracovaná. Tie články majú veľa do seba. Si niekde inde ako väčšina bežných ľudí. Je ti dané vedieť a vidieť viacej. Cesta “SEM” býva niekedy zložitá a ťažká. Smiem vedieť čo bolo popudom, aby si kráčala smerom hore? Naša ľudská podstata nám niekedy veľmi bráni dostať sa niekde vyššie. Málokto vie rozoznať hlas zhora a vlastnú myšlienku. Je to naozaj zložitý prces v ktorom je treba potlačiť svoje ja a pozorne načúvať niečomu, nazvyme to trebárs “podvedomie”. Každý človek túto danosť dostal do vienka, len civilizácia to v nás nejako zahubila. Kiežby každý človiečik na tejto zemi počúval svoj vnútorný hlas, ……………žilo by sa oveľa ľahšie a čistejšie, možno by sme sa nemuseli toľko krát vracať na túto planétu.
        Nech ti v tejto činnosti napomáha aj môj ANJEL STRÁŽNY.
        Ďakujem. Veronika

  2. P.S. Neviem, či by som mohla niekedy patriť medzi “najlepších”, ale stretnutie s tebou ma naozaj láka. …………

    • AJOOOJ MILA VERONICKA, TVOJE SLOVA SU AKO BALZAM NA MOJU UBOLENU DUSU, DAKUJEM TI Z UPRIMNEHO SRDIECKA :D ANO, RIADIM SA SVOJIM HLASOM ZVNUTRA, NO NIE VZDY JE JEDNODUCHE HO POCUVNUT, KED ROZUM VRAVI “NIE” A TVOJE “JA – TVOJ VNUTORNY ANJEL” VRAVI “ANO” … VIEM, ZE VIES O COM HOVORIM … MAS ZA SEBOU VELMI TAZKU CESTU, ALE ODMENOU TI BUDE CIEL PLNY RADOSTI A STASTIA … NO ESTE JE NUTNE DOTIAHNUT VECI AZ DO SAMEHO KONCA … NEVZDAVAJ TO, ALE JA VIEM, ZE TO NEVZDAS A OCHUTNAS OVOCIE STASTIA :D SI POZEMSKYM ANJELIKOM MEDZI NAMI, TAK NEVIEM PRECO SA PYTAS, CI BY SI MOHLA PATRIT MEDZI “NAJLEPSICH” … ??? TY UZ DAVNO TA “NAJ” SI, VER MI, VIEM TO :D DAKUJEM TI ZA ZOSLANU POMOC TVOJHO ANJELIKA STRAZNEHO, NAOZAJ SOM V SITUACII, KEDY POTREBUJEM POMOC Z NEBIES, ALE NESTAZUJEM SA A SNAZIM SA POPASOVAT S TYM, CO MA CAKA … NEVZDAVAM TO … MOJE “JA” MI TO NEDOVOLI … :) VERONICKA I JA SA S TEBOU VELMI RADA STRETNEM, NIECO MI HOVORI, ZE TO BUDE UZ COSKORO …
      ZATIAL SI MOZEME ZAVOLAT AK CHCES … CISIELKO NA MNA DOSTANES OD LUDI, KTORYCH UPRIMNE MILUJES :D
      PRAJEM TI KRASNE DNIKY PLNE STASTIA I LASKY :)

  3. Ahoj Angie72, davno som nebola nateba pozriet… Pozeram,ze sa Ti super dari. Mam trosku viac problemov a sama neviem kde mi hlava stoji,horsie je ze neviem ani akym smerom zacat. Ak Ti aj niekto pomoze vzdy to skonci slovami nemozem sa Ti viac venovat mam vela prace… Tiez sa trosku snazim venovat ezoterike, ale akosi sa mi neda pohnut ani krok dopredu,proste preslapujem na jednom mieste…mozno budes vediet trosku poradit,vopred dakujem :)

    • AJOOOJ MIRKA, MNOOO I JA SOM TU DLHO NEBOLA LEBO RIESIM NEJAKE VECI, ALE AK MI NAPISES, CO TA TRAPI, BUDEM SA TI SNAZIT POMOCT, TAK CAKAM NA TVOJE PISMENKA ZATIAL Pááá A NEZUFAJ KOCKA :)

  4. ahoj angie tak ja by som mala na teba taku malu otazocku co vyjadruje pavie oko prinasa aj nejake stastie do nasich zivotov alebo je to nejaky symbol niecoho dakujem za odpoved a drzim palce nech sa ti v zivote vsetko urovna . :)))))

    • AJOOOJ KAROLINKA23, TAZKO ODPOVEDAT NA TVOJU OTAZKU, NAKOLKO NEVIEM V AKOM KONTEXTE TO MYSLIS…??? CI SA TI PAVIE OKO ZJAVUJE, ALEBO HO MAS DOMA. AK SA TI PAVIE OKO NAHODNE ZJAVUJE, TAK IDE O KOMUNIKACIU S ANJELMI.

  5. ahoj angie myslela som ze keby som si zaobstarala pavie oko ci mi to nieco prinesie myslim stastie alebo pokoj a lasku do domova ale dobre vediet ze ked sa mi môze snivat o pavom oku znamena to ze anjely stoja pri mne a vedia o mojich problemoch:)))))
    chcem sa este spytat od svadby mam kyticu svadobnu ususenu a zalakovanu niekto hovori ze to prinasa nestastie myslis ze to je ozaj pravda? dakujem za odpoved

    • Inka Hovorí: ODPOVED PRE KAROLINA23

      8. December 2009 o 07:29 e

      Karolina, zareagujem na tú sušenú kyticu. Áno, vraví sa, že nie je dobré mať doma sušené kvety, ale ak ty máš z tej kytice radosť, kľudne si ju nechaj. Počúvaj svoje pocity.

      P.S. ORIGINAL ODPOVEDE INKY PRE KAROLINA23 SI NAJDETE VO VEŠTIARNI!
      TYMTO DAKUJEM INKE ZA SPOLUPRACU :D cmuk cicuš…

    • AJOOOJ KAROLINKA23, TAKZE NAJPRV TI ZODPOVIEM NIECO K TEJ TVOJEJ SUSENEJ SVADOBNEJ KYTICI: PODLA FENG SHUI BY NEMALO BYT V DOME/BYTE NIC MRTVE, TO ZNAMENA, ZE ANI NIC SUSENE -NAPR.: KVETY. ALE AK NEMAS DOM/BYT NASTAVENY PODLA FENG SHUI, TAK JE TO NA TVOJEJ LUBOVOLE. INKA MA PRAVDU, AK MAS K NEJ SRDCOVY VZTAH A ROBI TI RADOST, TAK SI JU KLUDNE PONECHAJ :D
      A TERAZ K PAVIEMU PERIU, NAKOLKO SI MA INSPIROVALA, ZAJTRA SI NAJDES V TEME “PAVIE OKO” ROZSIAHLU ODPOVED, DUFAM, ZE SA TI BUDE PACIT :)
      ZATIAL Pááá

  6. Neskutočne krásne stránky…..sedím tu už od rána a čítania je tu viac než dosť, zajtra budem pokračovať. Viete mi poradiť? Ak mate skusenosti s veštením čo je lepšie? ciganske karty alebo tarotove? Kúpila som si cigánske ale zrejme človek musí nato mať aj vlohy aby im rozumel….no nič , dnes už končím ale už teraz sa tešim na zajtrajšie skúmanie tejto stránky. cmuq

    • AJOOOJ MAGDUS, JUUUJ VELMI SA TESIM KED MOJ BLOG ROBI RADOST :D
      MNOOO JA MOC CIGANSKE KARTY NEMUSIM … UZ LEN TEN ICH NAZOV MI SPOSOBUJE ZIMOMRIAVKY chi chi chi :)
      JA PRACUJEM S TAROTOM DUSE A NEMOZEM SI HO VYNACHVALIT A ANO, ISTE VLOHY BY TAM MALI BYT … NO JE VELA tzv.: “VESTIC, KTORE PREJDU RYCHLOKURZOM A POTOM SI ROBIA BIZNIS VO VELKOM … (DOKAZU ZA DEN ZVLADNUT 10 AJ VIAC “DUSICIEK” … ), ORIENTUJU SA LEN OBRAZKAMI, CISLAMI atď. … A TYM, CO ICH NA KURZE NAUCILI … ???” NO NIE SOM SI ISTA, AKY VYKLAD DOKAZU PONUKNUT … ???
      JA ICH NAZYVAM “RYCHLOKVASKY – VESTICE :)
      ALE KUKI SI TEMU “TAROT a JA” TAM JE MALY NAVOD AKO SA STAT SAM SEBE VESTCOM :D
      PRIJEMNE CITANIE TI PRAJEM – ZATIAL Pááá

  7. angie inka dakujem za odpovede nooo mam k nej vztah je to taka mala spomienka na ten krasny den ktory som prezila so svojim manzelom ked sme sa brali a velmi by mi bolo luto ju vyhodit len tak do kosa zatial necitim ze by mi prinasalo nestastie naopak s mm sa lubime viacej i ked na to dietatko si asi budeme musiet pockat, myslela som si ze ked je ta susena kytica doma tak preto nemôzme splodit ale som si to vyhovorila preco by to tak malo byt ked to neni vôbec pravda ked ju budem chciet vyhodit tak so spravim zatial to tak nepocitujem a dakujem vam za odpovede

  8. ahoj angie uz som si to ciastocne citkala a je to super dobre vediet co to znamena do buducna keby sa mi nahodou nieco prisnilo s pavom je to super stranka a dakujeme ti ze mas taku skvelu stranku:))))))

    • AJOOOJ KAROLINKA23, NIET ZAC, RADA SOM TI VYSLA V USTRETY, ASPON VIES, ZE PAV ZNAMENA STASTIE A NIE NAOPAK … INAK AJ JA ICH MAM RADA, SU PRENADHERNE :D

  9. Skvelá stránka a príbech o tete ma zaujala nie výkladom ale pocitom vyjadrenia skutočnosti.
    Pred mesiacom som dostal poriadnu ranu elektrikou a veľa sa v mojom živote mení. Pozorujem a vnímam čo som v davnej minuosti už videl-zažil. Včera nepríjemné, strašidelné ma dnes nerozhádže nemam z toho strach. Strach sa vytratil, logika ustupila a vývážila s vnútrom. Jednoducho povedané vnímam aniela za nielom a strážia ludí ako armada ale nie všetkých. KEĎ SEDíM A POZORUJEM LUDí VIDíM íCH Už INAK ALE TO TU DNES NEPOPíšEM.
    Dnes v noci to bude magické a nie preto že je silvester
    Veľa štastia a dalšieho poznania v novom roku. Neviem ako a prečo ale od konca marca sa vleje do nás veľa dobrého a nastupi úspech-radosť
    pápa

    • AJOOOJ VLAD :D DAKUJEM ZA TVOJU REAKCIU … ANO MAS PRAVDU, VELMI CASTO SA STAVAJU VECI ZVLASTNE A TO NAJMA LUDOM, KTORI PREZILI KOMU, AUTONEHODU ALEBO ICH ZASIAHOL ELEKTRICKY PRUD AKO TEBA. JE MNOHO SITUACII PRI KTORYCH SA LUDOM “OTVORILA POMYSLENA BRANA POZNANIA – VIDENIA” ZAUJAL SI MA A RADA SI OD TEBA PRECITAM AJ DALSIE KOMENTARE :) DAKUJEM ZA PRIANIE I JA TEBE PRAJEM LEN TO NAJ V NOVOM ROKU A VELMI SA TESIM NA MAREC VDAKA TVOJMU VIDENIU.
      ZATIAL Pááá :D

    • AJOOOJ MISICKA, DAKUJEM SI FANTASTICKA KAMKA A SOM STASTNA, ZE TA MAM :D AJ TVOJA STRANKA JE NADHERNA A NIE LEN TO, VDAKA TVOJIM SIKOVNYM RUCICKAM I TVOJEJ KREATIVITE MAM VZDY PREKRASNE NECHTIKY, KTORE MA ROBIA STASTNOU – BERIEM ICH AKO OSOBNE TALIZMANY PRE STASTIE … cmuk :)

  10. ahoj Angie,

    môj život je od začiatku spojený s množstvom mojich údelov a je toho tak veľa, že možno práve to ma priviedlo až sem, na Tvoju stránku.
    Mala som krásnu bielu mačku – kocúra, ktorému moja dcéra dala meno Belko, jedno oko mal zelené a druhé modré, presne tak ako ich má tá nadherná dáma na obraze, pred tým než som Ti sem vstúpila napísať pár slov.
    Angie ja veľa hľadám, chcem odpovede na moje otázky, prosím Ťa pomôžeš mi?
    Ďakujem
    Silvia

    • AJOOOJ SILVIA :D

      TAK VIDIS, TO MALO BYT ZNAMENIE …
      ANO SILVIA POMOZEM A VELMI RADA, PROSIM NAPIS MI CO TA TRAPI SEM NA MOJOM BLOGU V TEME “PORADŇA” A SPOLU SA “PREJDEME TVOJOU CESTOU BOLIESTOK” … A NAJDEME SPOLU AJ RIESENIE … UVOLNENIE … VYLIECENIE … ZATIAL TI PRAJEM KRASNY DNIK Pááá ANGIE :)

Pridaj komentár

